سقف استخر ارزان انواع سقف استخر

سقف متحرک استخر ارزان و اجرای سقف متحرک استخر، بهترین قیمت سقف استخر را از ما بخواهید در سریع ترین زمان و بهترین کیفیت تخصص ترین سایت سقف متحرک استخر، سقف استخر ارزان و ارزانترین سقف متحرک و انواع سقف استخر

سقف استخر با پلی کربنات

«ارزان ترین سقف استخر»

ساخت سقف برای استخر هزینه‌ی قابل توجهی دارد اما با انتخاب مصالح مناسب، می‌توانید بدون خرج کردن هزینه‌ی زیاد سقف استخر خود را بسازید. مهمترین نکته در این مورد انتخاب نوع سقف است. سقف‌های پارچه‌ای و بامی ارزان‌ترین انتخاب هستند، به خصوص اگر قابلیت جمع و باز شدن داشته باشند.

انواع سقف استخر

سقف پارچه ای
سقف شیروانی
سقف چوبی
سقف با پوشش گیاهی    

و در انتهای مقاله می توانید با کلیک بر روی لینک های موجود در مورد سقف استخر ارزان، سقف استخر پلی کربنات، مزایای سقف متحرک استخر، و تفاوت شرکت تمدن با سایرین را کلیک کرده و مقایسه نمایید و در صورت نیاز و راهنمایی بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.   

مزایای سقف متحرک استخر
«سقف پارچه ای»

شاید سقف های پارچه ای ارزان به نظر برسند اما خب معایبی نیز دارند در ادامه علاوه بر ذکر فواید، این معایب نیز ذکر خواهد شد.
 سقف پارچه ای یک راه ارزان برای پوشش دادن سقف است، اما دارای معایبی است که باید در نظر گرفته شود. برخی از معایب سقف پارچه ای عبارتند از:

  1. سهولت در نفوذ آب: این نوع پارچه ها تا حدودی  آب را به خود جذب می کنند و در نتیجه باعث به وجود آمدن مشکلاتی مانند ترشح، پوسیدگی و رشد قارچ و پوسته شدن سقف می شود
  2. محدودیت در طرح و رنگ: در مقایسه با متریال های دیگر، این نوع پوشش سقف، محدودیت های بیشتری در طرح و رنگ دارند و دست شما را برای انتخاب رنگ باز نمی گذارند.
  3. نیاز به تعمیر و نگهداری مکرر: پارچه ها نسبت به مواد دیگر مانند شیشه، پلی کربنات و آلومینیوم، نیاز به تعمیر و نگهداری بیشتری دارند و آسیب پذیری بیشتری نیز دارند.

با توجه به این معایب، باید به دقت بررسی کرد که آیا استفاده از سقف پارچه ای برای ساختمان موردنظر مناسب هست یا خیر.

«سقف های چوبی!»

شاید سقف چوبی برای روی استخر مناسب نباشد بلکه پیرامون استخر و برای زمانی که میخواهید زیر آفتاب استراحت کنید کاربد داشته باشد!
اما به هر حال سقف‌های چوبی نیز با استفاده از تیر و تخته‌های چوبی سبک و ارزان، می‌توانند هزینه‌ها را کنترل کنند. ورق‌های فومیزه یا فلزی هم انتخاب مناسبی برای سقف ارزان هستند، به خصوص اگر بتوانید خودتان آن‌ها را بتراشید و برش بزنید. می‌توانید از چوب، ورق فلزی و حتی پارچه برای ساخت یک سقف آن هم با هزینه‌ی کم استفاده کنید. که به ذکر مورد پارچه ای آن پرداختیم.
و اما آیا این سقف که به دست خود شما ساخته شده چقدر عمر میکند؟ آیا با دوام و مقاوم است؟  زیبایی و طراحی منحصر به فرد خود را دارد؟ به هر حال تولید، اجرا و نصب چنین سازه هایی توسط افراد معمولی دشوار و یا به عبارتی حتی نشدنی است چرا که اجرای یک سقف برای استخر نیازمند دانش و مهارت کافی است و شرکت تمدن با افتخار می تواند بگوید که در این صنعت حرف اول را می زند و شما در این مقاله می توانید تفاوت شرکت تمدن را با دیگر شرکت ها ببینید. 

اجرای سقف متحرک استخر
«سقف با پوشش گیاهی»

پوشش گیاهی نیز برای سقف استخر شما تجربه‌ای جالب و بسیار ارزان خواهد بود. البته باید گیاهان را به‌خوبی نگهداری کنید تا روییدنشان را تضمین کنید. با انتخاب درست مصالح و سبک سقف، می‌توانید بدون هزینه‌ی زیاد سقف مناسبی برای استخرتان بسازید به طور مثال شما با اجرای یک سازه ارزان و کاشت یک درخت انگور و هدایت کردن شاخ و برگ های ذرخت انگور بر روی استخر می توانید برای استخر خود یک پوشش گیاهی درست کنید. اما معایبی از قبیل ریختن برگ درخت و انگور داخل استخر، مزاحمت حشرات و پوششی دو فصل یعنی فقط در فصل بهار و تابستان را می توانید داشته باشید هرچند که درصورت وقت زیاد و علاقه به گیاهان طرحی نو و خاص است.لینک پوشش سقفی با دوام

«سقف شیروانی چیست؟»

سقف بامی یا همان سقف شیروانی، نوعی ساختار سقفی است که در آن، پایه‌های سقف به شکل مستطیلی و موازی با هم در جهت طولی ساختمان قرار گرفته و سپس بر روی این پایه‌ها، ستون‌ها و تیرهای افقی قرار می گیرد  و تخته‌های سقف را تشکیل می‌دهند. برخلاف سقف های معمولی که به صورت مستقیم بر روی دیوارها قرار می‌گیرند، سقف بامی بر روی پایه‌ها قرار گرفته و به این دلیل به نام سقف شیروانی شناخته می‌شود.

مزیت سقف شیروانی 

 یکی از مزایای سقف شیروانی این است که به دلیل داشتن تیرهای بلند، می‌توان فضایی بزرگتر و بدون دیوارهای درونی در داخل ساختمان ایجاد کرد.

معایب سقف شیروانی 
  1. هزینه‌های اجرایی بالا: سقف شیروانی برای استخر نیاز به طراحی دقیق، مهارت و تخصص بالا داشته و علاوه بر آن هزینه‌های اجرایی بالایی نیز دارد. بنابراین، نصب آن ممکن است هزینه بیشتری نسبت به سایر نوع سقف‌ها داشته باشد.
  2. مشکلات حمل و نقل: به دلیل اینکه سقف شیروانی برای استخر به اندازه بزرگی استخر ساخته می‌شود، مشکلاتی مانند حمل و نقل آن به محل نصب، ممکن است به وجود بیاید. این مشکل ممکن است هزینه های اجرایی را بیشتر کند و برای نصب سقف شیروانی برای استخر، نیاز به تجهیزات و فضای کافی برای نگهداری و تعمیر داشته باشید در صورتی که سقف متحرک استخر با پوشش پلی کربنات و استراکچر آلومینیوم دارای وزن کم اما مقاومت بالایی می باشد و امکان جابجایی آن وجود دارد. 
مقایسه شرکت تمدن 
«نتیجه گیری»

امیدواریم که از این مقاله نهایت استفاده را برده باشید. ما در این مقاله ما به بررسی سقف استخر ارزان پرداختیم و ارزانترین سقف های استخر را با شما در میان گذاشتیم؛ مسلما باید ارزانی و کیفیت با هم متناسب باشند و ارتباط دوسویه ی آن حفظ شود و درواقع ارزان ترین قیمت برای ما بهترین قیمت است اما در قبال چه کیفیتی؟

شرکت پوشش های تمدن به شما ضمانت 10 تا 15 ساله می دهد که بهترین قیمت را با بهترین کیفیت را در اختیار شما قرار دهد.
همچنین در این مقاله به بررسی انواع سقف استخر پرداختیم شما همراهان گرامی جهت دریافت قیمت سقف استخر می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و قیمت سقف متحرک استخر و یا دستی و برقی را استعلام بگیرید تا نمونه کار ها و طرح مد نظر شما برایتان طراحی و ارسال گردد.

 انواع سقف استخر 

«درباره شرکت»

شرکت پوشش های متحرک تمدن در اجرا و استفاده از بهترین متریال حرف اول را می زند. شما همراهان گرامی می توانید با کارشناسان مجرب و زبده ما جهت طراحی، مشاوره، بازدید، اجرا و نصب سازه سقف متحرک استخر تماس برقرار نموده تا اطلاعات لازم بالاخص برآورد هزینه سازه در سه مدل برقی، دستی و ثابت در اختیار شما قرار گیرد.

ارتباط با ما:

شماره تماس + واتساپ: 0912046300109005453001

آدرس:

 کرج اتوبان کرج قزوین خروجی پل کردان خیابان علیخان سلطانی جنب یاس 17
دیگر مقالات

حسین تمدن
اجرای سقف استخر
سقف استخر متحرک
سقف متحرک استخر در اصفهان




X منوی اصلی سایت
منوی اصلی